U kunt op de volgende manieren contact opnemen met de Gemeente Zoetermeer:
Online mogelijkheden
- Een klacht indienen of een vraag stellen.
- Afnemen van producten of diensten: www.zoetermeer.nl.
- Afspraak maken voor een bezoek aan het Publieksplein: www.zoetermeer.nl/afspraakmaken.
- Schade, vuil of overlast melden: Melding openbare ruimte of met de MijnGemeente app.
Andere mogelijkheden wanneer wij u online niet kunnen helpen:
- Telefonisch, op werkdagen van 08.00 - 17.00 uur via telefoonnummer 14 079 (vanuit buitenland 0031 - 79 346 8004).
- WhatsApp via 06 - 5544 9955
- De gemeente behandelt WhatsApp-berichten alleen tijdens de telefonische openingstijden.
- De gemeente communiceert in WhatsApp-berichten in de 'je' vorm.
- Het is niet mogelijk om via WhatsApp een afspraak met de gemeente te maken, wijzigen of annuleren.
- Schade, vuil of overlast kunt u melden via Melding openbare ruimte of met de MijnGemeente app.
- Er worden geen persoonlijke (privacygevoelige) gegevens verstrekt via WhatsApp.
- Wanneer u een stelling neerlegt, dan wordt daarop niet door de gemeente gereageerd.
- Per post: Gemeente Zoetermeer, Postbus 15, 2700 AA Zoetermeer.
Servicenormen gemeente Zoetermeer
Wat mag u van de gemeente Zoetermeer verwachten?
De gemeente verbetert voortdurend de dienstverlening aan de klant. Daarvoor zijn servicenormen opgesteld die duidelijk aangeven wat u als klant mag verwachten.