Je kan op de volgende manieren contact opnemen met de Gemeente Zoetermeer:
Online mogelijkheden
- Een klacht indienen of een vraag stellen.
- Afnemen van producten of diensten: www.zoetermeer.nl.
- Afspraak maken voor een bezoek aan het Publieksplein: www.zoetermeer.nl/afspraakmaken.
- Schade, vuil of overlast melden: Melding openbare ruimte of met de MijnGemeente app.
Andere mogelijkheden wanneer wij je online niet kunnen helpen
- Telefonisch, op werkdagen van 08.00 - 17.00 uur via telefoonnummer 14 079 (vanuit buitenland 0031 79 346 8004).
- WhatsApp via 06 5544 9955
- De gemeente behandelt WhatsApp-berichten alleen tijdens de telefonische openingstijden.
- De gemeente communiceert in WhatsApp-berichten in de 'je' vorm.
- Het is niet mogelijk om via WhatsApp een afspraak met de gemeente te maken, wijzigen of annuleren.
- Schade, vuil of overlast kan je melden via Melding openbare ruimte of met de MijnGemeente app.
- Er worden geen persoonlijke (privacygevoelige) gegevens verstrekt via WhatsApp.
- Wanneer je een stelling neerlegt, dan wordt daarop niet door de gemeente gereageerd.
- Per post: Gemeente Zoetermeer, Postbus 15, 2700 AA Zoetermeer.
Servicenormen gemeente Zoetermeer
Wat mag je van de gemeente Zoetermeer verwachten?
De gemeente verbetert voortdurend de dienstverlening aan de klant. Daarvoor zijn servicenormen opgesteld die duidelijk aangeven wat je als klant mag verwachten.